Povinne zverejňované dokumenty:
Profil verejného obstarávateľa:
Základná umelecká škola, Zámok 105, Bytča je podľa § 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejným obstarávateľom a pri zadávaní zákaziek na dodanie tovarov, uskutočnenie stavebných prác a poskytovanie služieb je povinná používať postupy podľa tohto zákona. V zmysle uvedeného zákona ZUŠ Bytča zriaďuje na svojom webovom sídle „Profil verejného obstarávateľa“, v ktorom bude uverejňovať informácie týkajúce sa verejného obstarávania.
Identifikačné údaje obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ: Základná umelecká škola, Zámok 105, Bytča
Sídlo: Zámok 105, 014 01 Bytča
Štatutárny zástupca: Mgr. Viera Křížová, riaditeľka školy
Kontaktné údaje:
E-mail: zusbytca@gmail.
Telefón: +421 41553 2377
IČO: 37809806
DIČ: 2021677020
Poskytovanie informácií:
Základná umelecká škola, Zámok 105, v Bytči ako povinná osoba podľa § 2 ods. 2 zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám zabezpečuje poskytovanie informácií každému, kto o ne požiada v zmysle § 3 citovaného zákona. Základná umelecká škola neposkytuje informácie týkajúce sa ochrany osobnosti a osobných údajov podľa platnej legislatívy. Žiadosti o poskytnutie informácií sú prijímané na riaditeľstve školy.
Žiadosti možno podať:
- písomne (poštou), na adresu: ZUŠ, Zámok 105, 014 01 Bytča
- faxom: 041/553 2377
- elektronickou poštou (e-mailom): zusbytca@gmail.com
- telefonicky: 041/553 2377
- osobne na riaditeľstve školy
Informácie je možné poskytovať osobne na riaditeľstve školy v pondelok až piatok v čase od 10.00 do 11.00 hod. Lehota na vybavenie žiadosti je 8 pracovných dní.
V zmysle § 5 vyššie uvedeného zákona škola na požiadanie sprístupňuje:
- Vnútroorganizačné predpisy: Organizačný poriadok, Vnútorný poriadok školy, smernice školy
- Plán práce školy, Správu o činnosti školy za uplynulý školský rok, Správy o hospodárení školy
- Učebné osnovy, Časovo tematické plány
- Zákony a vyhlášky upravujúce pedagogický proces.
Úhrady nákladov vzniknuté v súvislosti s poskytovaním informácie podľa §21 ods.1 vyššie citovaného zákona uhradí žiadateľ do pokladne v hotovosti (v EUR) nasledovne:
- za sprístupnenie informácie kopírovaním 0,03 EUR/A4 a 0,05 EUR/A3
- za sprístupnenie informácie na diskete 0,66 EUR/ks
- za sprístupnenie informácie na CD 1 EUR/ks
- za sprístupnenie informácie e-mailom, faxom a telefonicky - bezplatne.
- za sprístupnenie informácie občanom so zdravotným postihnutím - bezplatne